חנויות קלאב מד
“חנות בתוך חנות” של חברת התיירות “קלאב מד” נוצר במסגרת מגמה עולמית ליצירת מתחמי היכרות והזמנות למועדון בתוך חנויות תיירות פעילות.
את עיצוב הסניפים הישראלים שקיבלו פידבק עיסקי מצויין, עיצבה גוטהילף במחשבה על יצירת סביבה מודרנית ומובהקת בתוך חנות פועלת, שבמקביל נוגעת גם לצד האישי והפרטי של הלקוח ע”י תצוגה של “מזכרות אישיות” ממקומות שונים בעולם.
האתגר העיצובי נובע מהעובדה שהיה צורך ליצור הבחנה ובידול של שטח יחסית קטן בתוך חנות קיימת. מלאכה זאת נעשתה ע”י ריהוט, צביעה, שטיח וגופי תאורה מעוצבים בהרמוניה של צורה וצבע.
לקוח: “קלאב מד” ישראל
שטח: 20 מ”ר.
סיום עבודה תאריך: 2014